فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه سینباد

 یکی از پرکاربردترین لوازم برقی خانگی آبمیوه گیری می باشدهمه ی ما می دانیم که هیچ کدام از آبمیوه ها و نکتارهایی که به صورت آماده خریداری می کنیم، ارزش و ویتامین های واقعی میوه ها را در خود ندارند و همه دوست دارند آبمیوه ای را مصرف کنند که دارای خاصیت باشد و طعم واقعی میوه های خوشمزه را در خود حفظ کرده باشد. اگر شما هم تمایل دارید که آب میوه ها و سبزیجات را در منزل تهیه نمایید، ما در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه سینباد به شما توصیه می کنیم ابتدا با ویژگی های آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40133 آشنا شوید و سپس با خرید آنلاین این محصول، طعم یک آبمیوه ی طبیعی را احساس کنید.

آبمیوه گیری بعنوان یک نوشیدنی ساز برای آبگیری از انواع میوه و انواع مرکبات بکار می رود و می توانید علاوه بر تهیه انواع آبمیوه مانند آب پرتقال، آب هویج و... انواع اسموتی، دسرهای یخی و شیر موز را براحتی در منزل تهیه نمایید.


 

آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40133 با توان مصرفی 1500 وات،امکان آبگیری سیب،هویج و سایر میوه ها را بدون نیاز به  خرد کردن فراهم می کند.جنس پارچ آبمیوه گیری از پلاستیک و جنس تیغه استیل می باشد، ظرفیت پارچ آبمیوه گیری 3 لیتر است و مناسب جهت نگهداری آبمیوه در یخچال می باشد،این مدل دارای تنظیمات سرعت جهت میوه های سخت و نرم،دهانه ورودی میوه های بسیار بزرگ، فیلترمیکروسکوپی استیل و تیغه با پوشش تیتانیوم، مخزن تفاله بزرگ،برس مخصوص جهت نظافت فیلتر می باشد.تمیز کردن دستگاه آسان و سریع می باشد و اجزای آن به جز موتور قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

 برای مشاهده اطلاعات بیشتر از این محصول و خرید آن میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.


خرید دستگاه آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40133




فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سینباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.

 

شبکه های اجتماعی و وبلاگ های فروشگاه اینترنتی سینباد