فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه سینباد

فروش دستگاه نسپرسو با بهترین قیمت


قهوه نوشیدنی پرطرفدار در سطح جهان است و افراد بسیاری بر این اعتقاد هستند که اگر روز خود را با یک قهوه ی داغ و خوش طعم آغاز کنند روز پر انرژی را در پیش خواهند داشت. امروزه که افراد زیادی به نوشیدن قهوه گرایش پیدا کرده اند، خرید یک دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز برای سهولت تهیه یک قهوه ی خوش طعم در آشپزخانه و کافی شاپ ها ضروری به نظر می رسد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه سینباد تنها نماینده ی انحصاری عرضه کننده ی انواع دستگاه های نسپرسو از کشور ایتالیا می باشد و امکان خرید اینترنتی را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار میدهد. 


سپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro یک محصول زیبا و با بدنه ی آلومینیومی آنادایز شده، با کاربرد آسان برای تهیه ی قهوه با شیر، اسپرسو، لانگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، ریسترتو و همچنین قابلیت تولید آب جوش می باشد. از ویژگی های اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro می توان به صفحه نمایش چند زبانه، امکان تهیه قهوه در 255 ثانیه تنها با یکبار فشردن دستگاه، خاموش شدن اتوماتیک دستگاه پس از 9 دقیقه (قابل تغییر به 30 دقیقه)، گنجایش ظرف کپسول های مصرف شده شامل 13 عدد را اشاره کرد. 
لذت تهیه و نوشیدن یک اسپرسوی خوش طعم و لذت بخش را با اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Proo تجربه نمایید.

برای خرید این دستگاه از لینک زیر استفاده کنید.




شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سینباد